25.9.2012

70. uusi elämä, uudet kujeet !

Tajusin tänään, että meijjän ammattistarttiryhmä on tosi tiivis, ko ajattelee, että ollaan tultu tänne ympäri Lappia, ja harvat tunsi etukäteen toisensa. Huomaa vain ku pelattiin tänään koulussa jalkkista, että varsinki alkutunnista kaikki oli ihan fiiliksissä mukana pelaamassa, lopputunnista ei sitte enää kukaan oikein jaksanu. Mutta pointti on se, että IHAN eri asua ja käydä koulua Rovaniemellä ko Pellossa.. :---) Mutta koulu on kaikin puolin jees, oon saanu paljon kavereita. Ekaa kertaa elämässä mullaki on oikeesti monta kaveria, joiden kanssa voi viettää vapaa-aikaaki. :--) Sitte miinuspuoli taas on se, että mulla alkaa mennä järki näiden Lähteen muiden asukkaiden kanssa.. En jaksa katella enää näitä samoja naamoja, ja kuunnella niitä samoja juttuja.. Ja alkaa pikkuhiljaa muutenki lähteä järki, ko miettii että jos en ois ikinä joutunu tänne, pääsisin normaalisti vaikka joka päivä illaksi kylälle, ja kaikkea, mutta ei.. Mulla kameraki halkeaa kohta, ko se on niin täynnä kuvia, mutta koitin jo ladata tällä koneella kuvia blogiin, mutta tämä lagasi täydellisesti koko kone.. :(
Huomenna aamulla mulla on hoitokokous, missä päätetään minun jatkoelämästä, minkä jälkeen mie menen kouluun tunniksi ja sitte on fysioterapia, jossa minut väännetään taas solmuun. :--) Illalla ois sitte huomenna teatteri, johon on pakko mennä.. Ja ILTALOMAT ! niin ja pitää siivota huone.. eli hoppupäivä. Parasta tässä on se, että äiti ja Mervi tullee huomenna tänne ! :---)

xoxo, Riikka !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !