3.9.2012

58. lempparit !

Päätin taas vaihteeksi mainostaa mun lemppariblogeja. :) 


Tänään mulla ois suunnitelmissa ensinnäkin lähteä valokuvaamaan kaupungille, ainoa vain, että en ole kysynyt lupaa vielä, mutta toivotaan että saan lähteä yksin ulos. Ei sillä, olis parasta jos saisin pyytää jonkun kaverin minun kanssa kaupungille valokuvaamaan ! :---) Täällä Rovaniemellä on jo ruska ! Osa puista on jo ihan keltaoransseja. Kuvitelkaa niitä kuvia, mitä saa otettua rantapolulta ruska-aikana, nam.
Toinen juttu mitä pitäis tänään tehdä, on postikortin kirjoittaminen. Eli minun pitää kirjoittaa postikortti, missä lukee mitä mulle kuuluu vuoden päästä, syksynä 2013. Toivottavasti hyvää. 
Ja kolmas juttu ois huoneen siivous ja pyykkien pesu.. Ei hirveästi houkuttele, joku teistä lukioista vois olla ihana ja tulla siivoamaan mun puolesta? :---)
Nyt pakko mennä toteuttamaan tämän päivän suunnitelmat med NRJ.

xoxo, riikka

PS. Kamera halkeaa kohta tuosta kuvien määstästä, aivan ihanaa päästä torstaina kotia laittamaan kuvat koneelle ! :) Ja se tarkottaa sitä, että blogi täyttyy viikonloppuna kuvista, mahtavaa. 




5 kommenttia:

  1. mie voisin tulla siivoamaan, mutta en ossaa lentää :--(

    VastaaPoista
  2. ihana riikka anniina! toivon sulle niiiin paljon kaikkea hyvää! <3 toivottavasti kaikki menee hyvin ja sulla elämä alkaa luistaan. en tunne sinua yhtään, mutta olet varmasti mahtava luonne, anna sen tulla esiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua ! kiitoskiitoskiitos ! <3 toivottavasti kaikki alkaa luistamaan, toivotan sulle mahtavaa loppuvuotta ! :) ps. liityithän lukijaksi ? :)

      Poista

riikka kiittää !