19.9.2012

68. good morning and good night !

Vihdoin selvitty melkein hengissä takasin Rovaniemelle.. Mie voin heti aluksi tässä sanoa, että älkää _ikinä_ lähtekö pikku-Syötteelle maastopyöräilemään, sielä kuolee. Tai siis me huonokuntoiset kuolemma. Eka poljettiin mutkittelevia ja kuoppasia metsäpolkuja pitkin 5km alamäkeä ja sitte poljimma se ylös ! Ihan törkeän jyrkkää mäkeä ei ole niin ihana polkea ylöspäin, joten mie ja pari muuta talutimma pyörät, ja meinasimma kuolla jo siihen taluttamiseen. :--D Selkä vähän poikki, muuten oon vielä elossa.
Mutta muuten reissu meni tosi kivasti, tutustuin luokkalaisiin pikkusen paremmin, ja sillai. Nukuttiin siis hotellissa kahden hengen huoneissa, ja meitä tyttöjä oli pariton määrä, joten jonku piti nukkua yksin, ja se olin minä. Mutta se ei minun menoa hidastanu, nimittäin mulla oli käytössä leveä sänky, telkkari, poreamme ja suihku. Vietin kyllä suurimman osan ajasta toisten huoneissa. :--) Vähän harmittaa etten maanantai, enkä tiistai-iltana jaksanu lyödä poreammetta päälle, joten se jäi kokeilematta.. Parasta koko hotellissa oli ehdottomasti ruoka, ja ekstrapaksut peitot !

Mutta nyt on pakko taas mennä, huomenna kaheksaksi kouluun, ei kiinnosta. Alan tekeen lapasia. :3

xoxo, riikka !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !