12.9.2012

65. hyvin mä vedän.

Nyt on kolmas päivä tässä koulussa menossa. Ekana päivänä oli vähän ankeeta, ku ei tuntenu ketää eikä kukaan osannu puhua mulle, mutta eilen ja tänään olen saanu jo muutaman uuen kaverin täältä. :--) Meän ryhmä on ihan jees, vaikka se jakautuuki niihin huomiohakusiin pelleihin ja sitte meihin opiskelijoihin, jotka oikeesti yrittää oppiakki jotaki. :--D Meillä on tosi paljon liikuntaa, eilenki käveltiin kuulemma n. 15km, ja suunnistettiin kolmen ja puolen tunnin aikana. Jos tässä ei ala laihtumaan, ei sitten missään. Eilenki oli jalat niin poikki loppupäivästä, ettei jaksanu tehä ennää mittään koko iltana, ei puhettakaan että oisin jaksanu lähteä vielä lenkille illalla. :p Ei sillä, en miekään vissiin ihan niitä ahkerimpia tyyppejä täälä ole, ko myöhästyin heti eilen ekalta tunnilta.. Onneksi ammattistartissa on kuitenki sen verran rennompaa, ettei myöhästymisistä tule mitään ongelmaa, koska kaikilla on omat syyt, ja kaikilla on henkilökohtaset opetussuunnitelmat. :---)
Huomenna meillä on joku työpajapäivä, mie valittin jonku taide ja kulttuuri- pajan, niinkö suurin osa meidän ryhmästä. Perjantaina en mene kouluun, koska mulla on fysioterapia, ja psykologiaika. Eikä perjantaina muutenkaan olis ollu koulua, vaan työssäoppimispäivä, enkä mie ois keksiny ees mihin mie oisin menny päiväksi töihin..

Mutta ei mulla muuta, see ya !

Ps. Tänään on iltalomat viidestä kaheksaan, suunnitelmissa ois mennä kaupungille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !