20.6.2012

38. hyvä boogie !




olen onnellinen ! olen ihastunut ! olen löytänyt kesän ! olen tienannut rahaa ! olen reissannut ! olen sekaisin !
tiedän, on ollu kuuden päivän postaustauko.. mutta ko olen ollu melko kiireinen, mulle joka päivä on ollu perjantai. olen nähny ihania ihmisiä viikonloppuna, olen grillannut serkun kanssa maanantaina parille kymmenelle ihmiselle, olen käyny töissä ja hengannu kylällä ja muualla kavereiden kanssa. (: 
mun ihastus on kasvanu nyt niinkö 110 prosenttiseksi, mistä voitta päätellä, että olen hieman sekasin.. :)
ja kohta on vielä juhannuski ! kaikki menee niinkö täydellisesti, tai sitte se on tämä kesä, ja vain tuntuu että kaikki on täydellistä. juhannuksena ois suunnitelmissa mennä perjantaina juhannustansseihin sirkkakoskelle,
ja nähdä kaikkia mahollisia ihmisiä. haluaisin lähiaikoina rovaniemelle yöksi, varmaan menenki (---:
nyt kuitenki käyn huomenna ja ylihuomenna ainaki töissä, katotaa sitte miten perjantain lopulliset suunnitelmat menee, ois nimittäin siistiä lähteä juhannukseks rolloon. :o joo en suunnittele mitään ennenkö näkee nyt mitä muut ihmiset meinaa (: see ya !

puspus, nyt nukkumaan, ainaki melkein. (:

ps. videopostausta ei sitten ikinä tullutkaan, niinkö ehkä huomasitta. :d


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !