12.6.2012

35. äääööä

apua, mulle tuli taas tunne että ois pakko vähän laihtua. tai siis emmie ees tiä. oon normaalipainonen, mutta aina välillä tulee tunne että oon läski. puhun tosi harvoin tällasista jutuista, ku oon ihan sujut itteni kanssa, mutta voishan sitä aina pari kiloa pudottaa.. se vaan etten jaksa tehdä sen eteen mitään. se tunne ku näyttäis vähänkään tältä >>


kai pitäis olla vain tyytyväinen siihen mitä on.. se vain on välillä vähän vaikeeta.


ps. lupaan ettei tule enää ikinä tällasia angstipostauksia, nyt vain ärsyttää muutenki ku on niin sairaan tylsää. :s

4 kommenttia:

  1. hei mä toivosi et tekisit vaik postaukse siit mitä meinaat tehä juhannuksen? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jjuu toki, se vaan etten tiedä edes että koska juhannus on, eikä ole MITÄÄN suunnitelmia.. mutta jeesjees, yritän muistaa (:

      Poista
  2. videopostauski olis kiva :) mutta tää on vaan ehotus :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo se oiski ihan kiva (: teen sen varmasti nyt kesän aikana (:

      Poista

riikka kiittää !