11.6.2012

32. haaste ! 40 faktaa minusta !

1. puren välillä kynsiäni..
2. olen teini, omistan käyttäjätunnukset irc-galleriassa ja kuvakkeessa
3. kaaduin lauantaina pyörällä
4. pesen hampaita välillä seku vain, koska se on hauskaa. :d
5. tykkään roskaruuasta
6. rakastan valokuvaamista
7. äitini on kihloissa naisen kanssa
8. pelkään hämähäkkejä, korkeita ja ahtaita paikkoja, yksinäisyyttä, ukkosta ja paljon muuta
9. itken usein, ilosta ja surusta.
10. katson välillä peppi pitkätossua ja muumeja
11. saan helposti paniikkikohtauksia
12. olen usein hellyydenkipeä
13. en herää vaikka pommi räjähtäis korvan vieressä
14. laulan suihkussa
15. kuuntelin pienenä pikku g:tä
16. kuuntelen vieläkin välillä justin bieberiä. xd
17. en voisi elää ilman facebookkia..
18. en osaa kävellä yli 10cm korkeilla koroilla. :d
19. kuuntelen musiikkia 24/7
20. en seuraa salkkareita
21. mulla on melko vähän ystäviä
22. en osaa hyviä tapoja, esim. juhlissa :o
23. olen ollut poliisien kanssa tekemisissä ja ollut niitä piilossa
24. olen ollut erittäin vaikea lapsi, varsinkin tämän vuoden alussa
25. ihastun helposti, mutta sitte ku ihastun oikeasti, se ei mene hetkessä ohi
26. ..mutta sitten taas pelkään ihastua, koska minua on satutettu sen verran monesti..
27. olen harkinnu laittaa hakemuksen mallitoimistoon mainosmalliksi, koska sitä on niin monesti ehotettu..
28. ..mutta en luota itseeni, enkä pidä itseäni nättinä..
29. haaveilen ammatista parturi-kampaajana
30. haluan tulevaisuudessa lapsen tai useampia
31. uskon että sateenkaaren päässä on aarre
32. pelkään piikkejä, mutta silti uskalsin laittaa madonnan ! (:
33. haluaisin laihtua 
34. kengännumeroni on 35-37
35. olen 157cm pitkä
36. ostan välillä vaatteita lastenosastolta.. :d
37. tykkään savun ja bensan tuoksusta
38. keräilen muumi-mukeja ja iittalan kartio-laseja omaan kotiin.
39. mulla on niskat jumissa, minkä takia mulla särkee päätä :s
40. rakastan kesää.

tässä haasteessa on tarkoitus kertoa 40 faktaa itsestäsi, helppoa tässä on se, että asiat voivat liittyä mihin vain ! haastan näiden blogien kirjoittajat: maailma jenspan silmin, my life story ja daily dose of me ! ja tietenkin kaikki te muutkin jotka luette tämän !  

jotain kysyttävää ? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !