28.8.2012

54. KYSELYN TULOKSET !

olin jo ihan unohtanu kyseisen kyselyn, vaikka kysely on päättyny jo kauan sitten.
ja tässä tulokset:

ärsyttääkö se että:

en kirjoita kirjakielellä?
  0 (0%)
en käytä isoja kirjaimia?
  3 (13%)
valitan blogissani?
  6 (26%)
kirjoitan liikaa?
  1 (4%)
kirjoitan liian vähän?
  11 (47%)
on liikaa kuvia?
  0 (0%)
on liian vähän kuvia?
  13 (56%)
on liian isoja kuvia?
  0 (0%)
muu? kommentoi postauksiini, jos on jokin muu häiritsevä asia !
  2 (8%)
minua ei häiritse mikään !
  2 (8%)



eli eniten ihmisiä ärsyttää se, että blogissani on liian vähän kuvia. se on aivan totta, koska minuaki ärsyttää, mutta nyt mulla ei ole mahdollisuutta lisätä ottamiani kuvia postauksiin, koska en ole kotona. : /
toiseksi eniten se, että kirjoitan liian vähän. tuokin on aivan totta, ainakin oli jossain vaiheessa. nyt yritän kirjotella päivittäin, mutta joka päivä ei vain ole oikein mitään kerrottavaa, koska laitoselämä ei ole millään muotoa mielenkiintoista. :---D kolmanneksi eniten se, että valitan blogissani. olen yrittänyt vähentää reilusti, poistin silloin vähän aikaa sitten muutaman postauksen, jotka sisälsi melkeimpä pelkkää valitusta. ymmärrän ettei sellasta shaibaa jaksa lukea. :---D ja vielä neljänneksi eniten se, että en käytä isoja kirjaimia. sitä äänesti onneksi vain 13%, mutta voin yrittää jatkossa kirjoittaa isojen kirjainten kera, mutta en vanno mitään. :) oli iloinen yllätys, että kuitenkin 8% oli valinnut vaihtoehdoista viimeisen, vaikken voi tuota uskoakkaan, mahtava kuitenki ku piristitte päivää !

ihan näin niinkö btw, multa otettiin tänään 6 putkea verta, joista paljastu esimerkiksi että maksa-arvot on alhaset ja jotkut toiset arvot oli muistaakseni koholla, ja niistä saattaa johtua minun aika äkillinen lihominen..

mutta kiitos kun vastailitte kyselyyn ahkerasti, tästäkin kyselystä on mulle hyötyä, kun tiiän vähän paremmin mikä teitä ärsyttää, eli mitä voin yrittää parantaa. :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !