15.8.2012

50. BEFORE/AFTER


ENNEN/JÄLKEEN


joo.. mulla meni kaks päivää siivota tuo huone asuttavan näköseksi.. voi luoja.
uskokaa tai älkää, mie en ennää ikinä päästä minun huonetta nuin sekasin ! joka ikinen lihas on kipeä sen jälkeen ku ramppaat yläkerrasta alakertaan ja takasin x100 ja nostelet tavaroita jne..
kannoin tuon pöydänki parit portaatki ylös ja alas, se on kylläki vain väliaikasesti mulla koulupöytänä, 
ko ei ole kerenny käydä vielä ikeassa, eikä ole hirveästi rahaakaan.
 

mutta yhen asian mie huomasin tuossa siivotessa, 
mulla on yhteensä 25 farkut, ko parit farkut oli pyykissä, niin ne ei kerenny kuvaan. 
suurin osa nuista on ostettu gina tricotista, onlysta, seppälästä, tai elloksesta. paitsi yhtenä päivänä ostin kaheksat farkut yhestä kirpparipaikasta, ko oli just minun kokosia tiukkoja farkkuja, meni alle 30€ !
ja parasta siinä oli se, että osassa niistä farkuista oli hintalaputki paikallaan, ja ne käytetyt oli uudenverosia !



tänään saatiin ekat lukiokirjat, jee ! mutta se tarkottaa samalla että saatiin ekat läksyt..
huomenna kaikki pellon, ylitornion, ja kolarin lukion ykköset lähtee käymään ylläksellä, 
joku ihme tutustumisreissu. vaelletaan vissiin mettässä ja tehhään joitaki tehtäviä, ainaki niin meän ryhmänohjaaja sano. no se nähdään huomenna, nyt menen tekemään läksyt ja pakkaamaan laukun ! :)

xoxo, riikka !


2 kommenttia:

  1. mie voin muuttaa sinun huoneeseen :--) t. elina, joka ei jaksa nyt kirjautua bloggehriin...

    VastaaPoista

riikka kiittää !