23.7.2012

46. make my world stop !


 hei taas :p oon päättäny, että mun pitää muuttua ! ei enää niin paljoo märkää ja muuta riehumista ! 
yritän palauttaa ruokavalion, liikkumisen ja unirytmin normaaliksi.. nykyään syön kerran päivässä, liikun ainoastaan töissä, ja nukun n. 4-5 tuntia.. ja yleensä silloinki huonosti, näen painajaisia yms..
tosi monet on jo sanonu että mun pitää joko vapaaehtosesti rauhottua vähän, tai lähteä johonki rauhottumaan.
no mutta tänäänki hain jo mun melatoniinit apteekista, monta kuukautta myöhässä kylläki mutta silti.
päätin että nyt ainaki 2 viikonloppua oon kunnolla, ja käyn viikot töissä, oon tosissani, kerranki. c:

tämä päivä on menny tosi hyvin, heräsin 7.00, olin töissä, tulin kotia joskus 18.15.
sen jälkeen söin, otin lääkkeet, ja tulin koneelle. melatoniinit vaikuttaa 1-2 tunnin päästä, eli menen nukkumaan joskus kymmeneltä. kerkeän nukkua ens yönä melkein 9 tuntia, kuulostaa hyvältä, eiksjeah?
keskiviikkona meen laittaan ehkä napakorun rovaniemelle, ja ostan samalla pari korua tähän madonnaan. (:
ja muuten, se mintunvihree pyörä, minkä ostin vähän aikaa sitte, on taas myynnissä. pieni rahapula, ku oon äitille ja kavereille yhteensä velkaa varmaan sen 100€, ei kiva..


 mutta ei mulla muuta, nyt ottaisin mieluusti vastaan postaustoiveita, mutta voin sanoa että videopostausta ei tuu vielä pitkään aikaan, ehkä sitte ko koulut alkaa, ku on vapaatunneilla aikaa keskittyä blogiin ! (: xoxo, riikka !

 ps. mua pyydettiin yt:lle lapsenvahdiksi serkkulapsille elokuun ekana viikonloppuna, kuulostaa hyvältä :p !
ja sitte on se simerokki, en jaksa oottaa.. :) mulla ei oo välttämättä lähössä ketään kaveria sinne ! :/

pss. lupasin sen edustuskuvan minusta, elinasta ja juhosta lauantai-illalta, 
olkaahyvä, ja oma vika jos järkytyitte... :D:D


ja niinjoo, vili on söpö.

5 kommenttia:

  1. Melatoniini ei onneksi ole "lääke", eikä aiheuta riippuvuutta eikä mitään. Se on hormoni, jota aivot ja keho itse tuottaa :)
    Parempi vaihtoehto siis kuin unilääkkeet, toivottavasti on apua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, tiiän, selitettiin jo lääkärillä ja vielä apteekissaki. :) ja joo oli apua heti ekana yönä ! (: tosi jees.

      Poista
  2. eiiihhh, ihana kaksari<333

    VastaaPoista

riikka kiittää !