8.10.2012

76. madness

Minusta niiin tullee puuseppä tai raksamies ! Mie en tiä mittään kivempaa ammattia ko nuo ! :--) Mie olen pienestä pitäen tykänny teknisistä töistä, koulussaki sain puukäsitöistä ysin. Pakko päästä työharjotteluun ens jaksossa ensinnäki parturi-kampaaja puolelle, raksapuolelle, ja johonki verstaaseen. :--) Olis kyllä kiva päästä kattoon myös sähkö- ja autopuolen hommia tässä ennen yhteishakua, ko neki kyllä kiinnostais jonku verran. :--) Olisittepa nähny minun ruottinopettajan ilmeen ko kuuli millasista ammateista olen kiinnostunu. :D Mutta hälläväliä, koska tärkeintä on että itteä kiinnostaa oikeasti. :--) Tämä minun puuseppäinnostus tuli tänään koulussa teknisellä työpajalla. Me tehemmä koulussa sellaset lokerikot, missä voi säilyttää neljä paria kenkiä, ja siinä päällä voi istua, vaikea selittää.. :D Olen tykänny pienestä pitäen puukäsitöistä ja muutenki rakentelusta, mitä isompi juttu mitä rakennetaan, sitä kivempi sitä on tehdä. :--) Saattaa olla, että vanhemmatki on saanu minut innostumaan raksahommista, ko ne on kumpiki raksapuolella, ja ne on tehny paljon raksahommia kotonaki, ja mie olen seurannu vierestä. :--) Jeee, olen jotenki hullun ilonen, että löysin nyt ammatin mikä oikeasti kiinnostaa ! :--)
Muuten kuuluu ihan hyvää. :--) Eilen vain tuli taas todettua se, että alkoholin kanssa tosiaan on ollu ongelmia, ja vissiin niitä on edelleen.. Tuli hirveä ahistus ko tajusin etten pääse pitkäänpitkään aikaan juomaan.. Ehkä vasta täysikäsenä.. En pysty ees puhua tuosta ko alkaa ahistaa. Menin eilen muutenkin nukkumaan jo puoli yheksältä, koska ollu monta viikkoa nyt aika hirveä väsymys. Tälläki hetkellä väsyttää, mutta sain just luvan lähteä käymään puolen tunnin lenkillä ennen iltapalaa. Ei sillä, olis ehkä aivan fiksua alkaa pakkaamaan tavaroita, ko keskiviikkona on muutto, mutta jos pakkaan vaikka huomenna sitte koko päivän. :) Mutta nyt sinne lenkille, joten see ya ! ♥

p.s. uusi ulkoasu, again !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !