7.11.2012

84. let it snow

Olen elossa. Mulla on ollu kielto kirjoittaa blogiin, koska minun elämä rauhotettiin totaalisesti vähäksi aikaa, se selittää sen miksi täällä on ollu niin hiljasta.. Mulla oli just tuossa äsken palaveri, tulin vasta nyt kouluun atk-tunnille. Kaikki on hyvin, ei huolta. :) 

Minun on pakko kirjottaa vähän minun joululahjatoiveista, koska luin juuri muutamaa blogia, jotka täyttyivät joulujutuista, ja joululahjatoiveista. :) Viime vuonna en toivonut mitään joululahjaksi, joten sain rahaa ja jotain pientä kosmetiikkatavaraa ja sellasta, mutta tänä vuonna mulla on selkeät jutut mitä haluan. Ne kerkeää kyllä vähän varmasti muuttua tässä ennen joulua, mutta tässä alustavat toiveet: 

Canonin 50mm objektiivi (n.100€)

Velbon-jalusta (n.50€)


Fisheye (ostan omilla rahoilla) n.250€

Kaukolaukasin kameraan (alle 20€)


Liberty basic-colleget (42€ tarjouksessa)

Liberty Basic Half Tone Sweatpant Red

Parka-takki Cubuksesta (79€)

Soho parka

Niinkö ehkä huomasitte, mulla painottuu tämä joulu aikalailla kamerajuttuihin. Nyt aion panostaa oikein kunnolla tuohon valokuvaamiseen, mikä tarkottaa että eiköhän blogikin parane. :)

P.s. Mulla on nyt oikeasti mietittäny että pitäiskö minun tehä uus blogi, jo kolmannen kerran, koska mulla alkaa näillä näkymin nyt aivan uusi elämä, enkä jaksais katella nuita vanhoja postauksia koska ne kertoo menneestä elämästä.. Help me, please ! Mitä mieltä olette, uusi blogi vai ei ? :)

xoxo, riikka !

2 kommenttia:

  1. voithan sä poistaa ne vanhat postaukset nii ei sen takii tarvii tehä uutta blogii? =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mie tiiän :D se on toinen vaihtoehto.. mutta taidan kuitenkin alottaa ihan alusta :) kiitos silti kommentista :)

      Poista

riikka kiittää !