9.10.2012

77. baby i was born this way

 

Ylin kuva: vasemmalta oikealle : iskä, minä, iskän äiti, iskän kaksi pikkuveljeä
Toinen kuva: äiti ja minä
Kolmas kuva: minä ja sipsipussi, huom. tiara !
Neljäs kuva: iskän pikkuveli ja iskä ja pupu :D
Viimeinen kuva: iskän äiti ja sen miesystävä, minä, äiti ja iskä

Tuli fiilisteltyä viikonloppuna kotona käydessä vanhojavanhoja kuvia, jotka äiti ylläriksi mulle oli kaivanut jostain kätköistä. :) Rakastan kattoa vanhoja valokuvia ja fiilistellä vanhoja hyviä aikoja. Ja jännää kattoa äitin kuvia, sillä on ollu joskus metriletti, ja nykyään sillä on ihan lyhyet. :o Iskä näyttää nuissa kuvissa olevan vielä tosi hyvässä kunnossa, varmaanki aikalailla armeija-aikoihin nuo kuvat otettu. Pitäisi raahautua joku viikonloppu, tai vaikka syyslomalla kotona navetan vintille kaivelemaan lisää vanhoja kuvia pahvilaatikoiden syövereistä esille, ja laittaa seinälle.. :) Harmi vain, että nykypäivänä ei voi enää fiilistellä kesäisin grillaamalla pihalla tuolla samalla porukalla, kun iskän äiti ja iskä asuu nykyään niin korkealla taivaassa. ♥

Ps. Jenny, jos luet tämän, huomaat varmaan missä suurin osa kuvista otettu ? ;)

2 kommenttia:

  1. no huomasin ! :D aika jännä kattoa meiän pihaa yms nyt ja verrata nuihin kuviin :D

    VastaaPoista

riikka kiittää !