20.7.2012

44. ja jengi kyllä aistii sen, annatsä kaikkes vai annatsä kaikille



 helou raksut ! oon ollu tiistaista saakka ylitorniolla tuon miehenpuolikkaan luona, niin mua ei ole hirveästi täälä kuulunu. :) minun piti lähteä porukoiden kanssa tornioon käymään tivolissa, mutta jäinkin välille ylitorniolle ja yksi yö pitkitty kolmeksi yöksi, niinku aina.. :p 


ei siinä muuta, sää oli tiistain ja keskiviikon mitä mahtavin, aurinko paisto ja sitä rataa, mutta eilen ja tänään sää vähän masensi, tuli vettä ja oli muutenki viileempi ku alkuviikosta. :s mutta on ollu tosi kivaa, oon nähny nuorimpia minun serkkuja parina päivänä, ja muutenki kaikki on menny just niinku toivoinki :) ♥


kävin ylitorniolla kaks kertaa uimassa, järvessä ja joessa ! joessa oli paljon kylmempää vettä, onneksi otin talviturkin pois järvessä. (: en varmaan tälle kesälle enää montaa kertaa ui, ei se ole oikein minun juttu..
viihdyn enemmän kuivalla maalla pyyhkeen päällä, vaikkei kyllä siltä näytä, 
olen ehkä juuri ja juuri hitusen päivettyny, en saanu vielä tänäkään kesänä mun unelmarusketusta :'(


tulin vihdoin tänään kotia linkkarilla, mutta hmph ! ensinnäki linkka oli puoli tuntia myöhässä, toiseksi  linkkarikuski ei uskonu että olen alle 16-vuotias, joten jouduin maksaa aikustenlipun, ja siinäki luki yt-mämmilä, vaikka pitäis lukea yt-pello, tyhmä linkkari ! onneksi kotona odotti uusin cosmo♥

 
xoxo, riikka !

ps. huomenna suunnitelmissa tosiaan kirppiksellä pihamyyntipäivät, ja illalla ehkä sääskisafari (jos saan seuraa) eli sellanen jokakesänen tapahtuma täälä meilä päin. :) yritän postailla !

4 kommenttia:

riikka kiittää !