3.5.2012

6. thousands of movies

kävin eilen lääkärissä, koska mun kurkku ( tai no sen oikea puoli ) on ihan sairaan kipeä. jos syön tai juon jotain, ja nielasen, tulee vedet silmiin haluamattaki. lääkäri oli nuori virolainen mies, ja se sano että mussa ei ole mitään vikaa, piti vain kuulemma levätä, mutta oon alkanu vähän epäileen, koska tuntuu että mun kurkussa ois haavoja tai että se ois palanu tai jotain. ja noi imusolmukkeet on tuolta oikeelta puolelta ihan turvonnu, vasen puoli on ihan normaali. 
oon yrittäny ottaa iisisti, aamun starttasin itsepuristetulla appelsiinimehulla, jonka jälkeen olen vain ja ainoastaan kattonu elokuvia, jotka on sattumanvaraisesti takakansitekstejä lukematta lainattu kirjastosta.


 kai on välillä hyvä vain makoilla sohvalla ja katsoa elokuvia?

rakkaus lainassa- leffasta, toi oli mun mielestä tosi hyvä (:

xoxo, älkää palelluttako itseänne, love ya !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

riikka kiittää !